5

1. Fiziki cəhətdən aktiv deyilsinizsə, müntəzəm fiziki aktivliyə başlamaq və oturaq həyat tərzini azaltmaq hələ də gec deyil

•  Əyləncəli bir fiziki aktivlik növünü seçin

•  Fiziki akti

Divara yaxın uzanın və ayaqlarınızı yuxarı qaldırın. Belinizin altına kiçik yastıq və ya yuvarlanmış dəsmal yerləşdirin. Əllərinizi divara doğru uzadın və tam sərbəst buraxın. Geyiminiz rahat olduğundan əmin olun. 

Ümumi olaraq, daha az hərəkət edirik, ancaq sağlamlığımız və düzgün çəkiyə sahib olmağımız üçün gündəlik idmanla məşğul olmağımız mütləqdir. Əgər hələ də tənbəllik edirsinizsə, hər gün gəzməklə bədə

Qaçış – məşqlərin ən məşhur və əlçatan növlərindən biridir, bundan əlavə o həm də sağlamlıq üçün olduqca faydalıdır. 

Həftədə 3 dəfə idman salonuna gedib, tər tökərək çəki itirmək sizə görə deyil? Evdə edə biləcəyiniz idman hərəkətlərini təqdim edirik.