Son illərdə ölkəmizdə enerji içkilərinin istifadəsi özünün pik həddinə çatıb. Hətta bəzi insanlar gün ərzində 2-3 enerji içkisi içdiklərini bildirirlər. Bu içkilərin daha çox yeniyetməl

“Yaşam Koçluğu” Müştərinin istək, hədəf və məqsədlərini müəyyənləşdirərək şəxsi uğur və inkişafını dəstəkləmək məqsədi daşıyır. Buna müştərinin şəxsi inkişafı, münasibətləri və insanlarla ünsiyyəti, karyera&n

Bu kitablardan təsirlənərək, özgüvənlə lovğalığı, ciddi və təcrübəyə əsaslanan biliyi simvolik olaraq ifadə edilən qısa cümlələrlə boş bəyanatları qarışdırmayın! Özgüvən yalnız sözlərdə və baxışlarda olmur.